Tuesday, July 31, 2007

Wissel



Net gewisseld, net kersvers nieuw bestuur :) Het is nog even wennen, ik heb nog niet helemaal door dat ik nu ae. vicarius ben. De stunt was trouwens wel heel gaaf. De hele sociëteit was omgebouwd tot een (gelukkig waterloze) oceaanbodem. Overal blauwe lampen, fusten als vaten met radioactief afval, nagebootste glooiingen in de bodem, een oude fiets, en een aantal rauwe vissen :s Gelukkig waren deze vissen niet al te lang voor de wissel pas uit de vriezer gehaald, dus ze waren nog niet aan het rotten. Nu moeten we alleen nog even de laatste sleutels van de preases-bos terugvinden/bij laten maken (doorhalen wat van toepassing is). Alleen jammer dat ik Millyways niet heb gezien voordat er was begonnen met opruimen. Ik hoor zo wel als ik weer op biton ben hoe het eruit zag.Gister ook meteen mijn jaar goed begonnen met een laatste dienst, samen met G-J. Sommige mensen worden echt zo schattig/grappig als er een beetje alcohol in wordt gegoten =}

9 comments:

avosia said...

Hé, psst, kersvers bestuur... Praeses schrijf je met ae, niet ea. foei!! Let ook op met assessor ;) die ging bij ons nogal eens fout in t begin.

halzpu said...

Milliways? daar lagen een paar badlakens en strandartikelen en ALLE plastic bekers :)amice vicarius!! :D

dirtyscoundrel said...

Assessor lukt me nog wel, maar met praeses heb ik altijd al een probleem gehad. Ik weet niet hoe het komt, maar ik schrijf het altijd verkeerd..

boldaslove20th said...

Het is uit het Latijn, "ae" in het Latijn spreek je officieel uit als "ai" (ook al doet bijna niemand dat nog, ik meestal ook niet), het is dus eigenlijk "praises".Misschien dat het helpt bij het onthouden ofzo. :)

turtleisland said...

Hey, maar dat wist ik! Dat is idd een handig ezelsbruggetje!

gaerielcallista said...

Op wie zit jij te doelen met je schattig/grappig comment?Niks mis met late diensten, trouwens. Een voor het tapperscollege duimende Indûr

digavrimon said...

Ik kan wel namen gaan noemen, maar de mensen die ik bedoel weten het toch wel. Ik bewaar het nog wel een keer voor een gesprek aan de bar. Maar om je gerust te stellen, dit keer hoorde je niet in het rijtje ;)

anngel666 said...

Ik duim voor je mee! Niks mis met vrolijke barmannen :)

rylann said...

Ey! heb je ook lj!! tof tof tof!!!!