Tuesday, September 11, 2007

Bav-dag en Efteling


Ik kijk terug op de dag van 14 oktober. Op deze dag hield de brouwerij van Bavaria de befaamde Bavaria-sponsoring-dag. Op deze dag nodigt Bavaria de besturen van alle verenigingen uit die Bavaria schenken. We hadden plek voor 12 mensen, dus het vorige bestuur kon ook mee.We kwamen netjes op tijd aan in Lieshout. In de ontvangsthal kregen we een kopje koffie of thee met een worstenbroodje. Terwijl we met de mensen van Catena integreerden kwamen de laatste verenigingen aan. Sommigen zelfs in limousine. Toen iedereen er ongeveer was begon de rondleiding. We liepen een rondje door de brouwerij om te zien hoe het bier werd gebrouwen en gebottled. Om een uurtje of vijf kwamen we terug in de ontvangstzaal, waar de tap inmiddels open was. Een uurtje later ging het buffet van 30 meter open. Dit buffet bestond uit nasi, bami, verschillende sauzen, gehaktballen in pindasaus, aardappelsalade... en meer. Later kwamen in de zaal waar ik niet stond een paar artiesten optreden. Dit waren Bonnie St. Claire, Henk Westbroek en Do. Toen we weggingen werd het bandje dat we aan het begin kregen doorgeknipt, en kregen we een cadeautje. Dit was een campingstoel, blauw, armleuningen waar een blikje (bier) in past. G-J en ik hadden nog een paar extra bandjes gevonden, dus we hadden er allebei 3 mee naar buiten gekregen. Toen we buiten zaten om op onze stoelen te passen, kwam er een man in pak naar ons toe. Hij vroeg zich af waarom we niet een paar stoelen uitpakten om op te gaan zitten. G-J en ik vonden dit een goed idee. Terwijl wij onze stoelen uit de verpakking haalden, bood de man ons nog een biertje aan. Een paar minuten later komt hij terug, niet met 2 biertjes, of 4... nee, met een traytje van 24 blikjes gekoeld bier! "Dat is de service van Bavaria!".Afgelopen zondag, 24 oktober, ben ik samen met iejoorpooheen dagje naar de efteling geweest. Het was voor mij zo lang geleden, maar het was zooo gaaf! We zijn 2 keer achter elkaar in de vogelrock geweest, 2 keer in de python, 1 keer in de pegasus en nog veel meer! Vooral die Pegasus was gaaf. We kwamennet uit de python en ik wilde heel graag voorin zitten. iejoorpoohvond het blijkbaar een beetje eng ofzo..., mijn broek zat vol met kreukels van haar greep... ;)Best gaaf als het kleine kind weer in je boven komt ^_^. Na afloop zijn we nog even wat gaan eten in de Burger King. Toen we bijna klaar waren met eten, keken we even naar rechts, en wie kwam daar aanlopen.... Bas Maas, de gitarist van After Forever! We hebben hem maar rustig zijn eten laten op eten en zijn richting huis gegaan.

5 comments:

maroelcsqueall72 said...

sweet :DPegasus ís heel erg gaaf! en zijn jullie ook in de Droomvlucht geweest? over het kleine kind naar boven laten komen gesproken ^__^

notthecountryclub9821 said...

Villa Volta is ook vet. Sommige mensen worden er kotsmisselijk van, terwijl het eigenlijk gewoon een luxe-schommelstoel is :P.

annabellezza said...

Tuurlijk zijn we daarin geweest. Als we toch bij Villa Volta vandaan komen. (En mag ik nog even zeggen dat Six Flags echt nog wat kan leren van de Efteling als het om sfeer en afwerking van details gaat! Maar dat wist ik al eigenlijk :p)Ja, t was leuk :) Vlark vergeet te vertellen dat mijn richtingsgevoel wel 10 keer beter was dan dat van hem. En hé, als ik een goed excuus krijg om mijn vriendje te betasten dan doe ik dat natuurlijk!

irasochi said...

Ben jij er al achter waarom die 15-jarige gothicjes in Utrecht waren?Wisten jullie (de geïntereseerde lezer) al dat Vlark via een leuk rood laserlampje sjans had met één van die pubertjes (een meisje gelukkig ;)?

iambrenton said...

(you bet. Six Flags, phooey! daar weten ze geeneens wat dat is, sfeer.):D vriendjes betasten in de achtbaan is cool!G-J is ook al tien keer doof geworden van mij in de achtbaan. maar kom op, je móet gewoon gillen in zo'n ding! toch?