Saturday, September 1, 2007

Vrij weekend!


Eindelijk een vrij weekend tijdens de IK. Het is wel een leuk IK, leuke mensen, maar toch blij dat ik eindelijk even een moment van rust heb. Maar voor als jullie je afvragen wat er allemaal gebeurd is, hier een klein verslag van de afgelopen anderhalve week.Het begon allemaal op donderdag, met een namenrondje. Het ging dit keer iets anders dan normaal, en ook meteen iets sneller. Er werd een soort ID-kaart getoond met de foto van de eerstejaars via de beamer. Deze eerstejaars kreeg een microfoon in de handen geduwd en mocht zeggen hoe hij/zij heet, met daarna eventueel het bekende "Hebben we al!" gevolgd door een namenserie. Helaas moest ik halverwege weg, want ik moest nog naar een constitutieborrel van mijn eigen Proton. Ze vonden het heel leuk dat ik nog langs kon komen. We waren de enige gezelligheidsvereniging die er was.Vrijdag begon werkkamp. De eerste werkkamp die ik meegemaakt heb waarbij een IK-er strafcorvee kreeg, en het waren er dan ook meteen twee, voor fluimen tijdens het werken. Ik had alleen volgens mij wel iets meer kunnen slapen, maar goed, ik heb het overleefd, het was gezellig, en daar gaat het uiteindelijk allemaal om.Maandag was de Blinddate. Ik zat samen met __blik__in de Florin. Blik had al met een paar eerstejaars gepraat, waaronder de eerstejaars die naar ons toe werd gestuurd. Kiƫnnah herkende Blik en mij dan ook meteen.Dinsdag werd er een film vertoond in de zaal, eigenlijk zou die in Milliways afgespeeld worden, maar de belangstelling was toch te groot. Woensdag hield Polyhymnia een presentatie en donderdag was er een streetdanceworkshop. Die avond was er ook nog een feest van Proton, waar ik heen ben gegaan. Na de garderobe en muntverkoop waren de eerste mensen die ik tegenkwam 2 eerstejaars van deze IK. Even later kwam ik ook maalen de andere eerstejaars tegen. Alleen Roel, van de eerste IK, heb ik niet gezien. Verder kwam ik natuurlijk een groot deel van mijn studiegenootjes tegen. Ik vond het weer een reuzegezellig feestje.Vrijdag was mijn vrije dag, ik hoefde niet naar de koffieavond. Gelukkig is dit toch de minst favoriete dag van een IK, dus dat kwam mooi uit.Kon ik tenminste gezellig bij iejoorpooheen film kijken. Meteen nog een taart klaargemaakt voor de verjaardag van Mieke en Nieske, die zaterdag werd gevierd. De lokatie van deze verjaardag was de kamer van Liesbeth, die anti-kraak zit in een leegstaand schoolgebouw(!). Genoeg ruimte dus... Alleen een beetje jammer dat het helemaal in Odijk was, en dat de bus niet reed als voorspeld.. Die avond werd er zoals gewoonlijk op een normale zaterdag een film afgespeeld op groot doek, en daarna de normale zaterdag avond.Maandag gaan we weer verder met de IK, nog een kleine twee weken te gaan.. Als je wil weten hoe het er aan toegaat, kan je hier wat foto's zien. Ik ga nu eerst nog wat afleveringen Fairly Odd Parents kijken op Nickelodeon, om dan weer bij mijn vriendin te gaan eten.

8 comments:

victmiis3d92 said...

Ohhh! Mijn comment werd weggebliebt door lj. Foei. Poging 2.Het is weer: zoek de taalvout/zoek het taalfout!Ziek te veel foto's. Weet niet wie de camera had, maar die heeft ADHD... Wel jammer, want nou heb ik geen zin om ze goed te bekijken. En er moeten nog 2 weken IK-foto's bij...En je bent nog vergeten te vertellen dat ze donderdag prima bier hadden. :p Maar daar heb je mij voor, gelukkig.

roughboy said...

Even een nieuwe versie van jou bericht: alleen de fouten aangestipt :P...het IK... ...het eerste werkkamp datik meegemaakt......Roel, van het eerste IK......Maandag gaan we weer verder met het IK...Verder een hardstikke leuk verhaal hoor :P Ga zo door.

sarbaa1t said...

Hihi, ik wist wel dat ik niet al te gemeen hoefde te zijn :p

phantomdancer said...

Hoe jij het schrijft, is dat hoe het zou moeten zijn? Want ik schrijf namelijk wel altijd de IK..

hackeberga9831 said...

Volgens mij is de IK goed. Zie BIERR, waar de oude ballen genadeloos mensen die het IK zeggen afzeiken.Het ging mij vooral om de werkkamp...Maar geen nood. Still love ya, ook met taalvoutjes <3

obsthelidayz said...

:D een leuk IK, dat dan weer wel. enfin, genoeg mieren geneukt...G-J gelooft trouwens niet in de geluk/spel/liefde theorie. dus gaat het wel goed tussen ons. ;P

auraorimoto said...

Da's Anne Maria dus :) Die stiekem dus meer geluk heeft in de liefde dan wij. 't Blijft typisch dat Vlark het niet zo fijn heeft... sorry Vlarkje. Ik vind je echt leuk hoor!En ik ga voor een revanche (?) binnenkort hoor.

vikalicious said...

Trouwens, ik bedenk me ineens dat Vlark de vorige keer van mij won, dus dat we stiekem toch quitte staan en dus even happy zijn in de liefde.Problem solved :D