Thursday, August 30, 2007


...


Afgelopen zondag vrij weinig gedaan, behalve slapen. Zo fijn..Gelukkig kon ik die maandag dan vol goede moed beginnen. Na wat algemene bestuursmeuk naar de constitutie-receptie van AEGEE geweest. AEGEE is de vereniging van University College. Gelukkig voor Rens hoefde ze haar felicitaties niet in het Engels te doen. Nadat we het kersverse bestuur gefeliciteerd hadden ging Rens een stukje schrijven in het receptieboek. Het is maar goed dat er meegelezen werd, anders was het stukje gericht aan Agee, en heette ons bestuur in een keer "Tjoch" ipv. Tjogh... Bij AEGEE hebben ze trouwens een leuke variatie op de stunt. Als je daar als nieuw bestuur geïnstalleerd wordt, moet je strippen voor de aanwezigen. Helaas voor de aanwezigen van de ledenvergadering waar ze geïnstalleerd worden, en niet bij de receptie..Helaas konden we hier niet al te lang blijven. De borrel begon om 19.00 uur en we moesten om 20.00 uur weer terug zijn op Biton voor de prevaluatie van de 2e IK. Toen dit afgelopen was, nog even geklaverjast, en daarna doorgegaan naar de constitutie-receptie van JSVU. Dit is de vereniging voor rechtenstudenten. Het werd gehouden in de Filemon & Baucis. Het was enorm druk en het duurde meer dan 2 uur voordat we aan de beurt waren om te feliciteren. Rond half twee liepen we dan ook pas het pand weer uit.
Dinsdagavond weer een keer wat met Proton gedaan. Zij organiseerden een commissie bedank activiteit. Iedereen die het afgelopen jaar actief is geweest in commissies mocht langskomen. Het bestuur had voor ons een bingo-festijn georganiseerd. Ik heb hierbij een mix gewonnen om een perzik-kwark-taart te maken.
Woensdag hadden we BV, die wegens omstandigheden enige tijd later begon dan normaal. Toen we klaar waren met de vergadering was het etenstijd. Na het eten ben ik naar huis gegaan om vanaf hier de Rubicons te bezorgen. Ik ging hiervoor om 20.30 uur weg, en ik kwam om 23.15 uur weer thuis... De onmogelijkheid van sommige adressen. Zo moest ik bijvoorbeeld op de Paranadreef 2 zijn. De Paranadreef was makkelijk te vinden, de even huisnummers iets moeilijker. Na de hele straat twee keer te zijn doorgelopen (van brailledreef tot kaisadreef en weer terug) besloot ik het maar te gaan vragen. De eerste persoon die ik tegenkwam stond bij de bushalte te wachten, maar die wist dit adres ook niet te vinden. Toen ben ik maar het terein van het Mesos Ziekenhuis opgelopen om het bij de receptie te vragen. Blijkt dus dat dit Ziekenhuis waarschijnlijk als enige een even huisnummer aan de Paranadreef te hebben, en dat werknemers op het terein kunnen wonen.Na dit probleem opgelost te hebben ben ik nog op zoek geweest naar de Roelantdreef. Op kaartjes bij de bushalte was dit niet moeilijk te vinden, alleen het straatnaambordje was lastiger. Na een minuut of 10 rondlopen kom ik een deur tegen waarachter meer dan 50 brievenbussen zitten. Na nog een paar minuten zie iktegen hetzelfde gebouw eindelijk een bordje "Roelantdreef".
Nu is het donderdag, de eerste dag van weer een nieuwe IK. De eerste dag van drie drukke weken. Gelukkig is mijn vriendin ook lid bij Biton, kan ik haar ten minste nog zien ook buiten het "vrije" weekend, waarin natuurlijk weer het pand moet worden schoongemaakt. :(

5 comments:

howh7pertensiveamiy2 said...

Bij AEGEE hebben ze trouwens een leuke variatie op de stunt. Als je daar als nieuw bestuur geïnstalleerd wordt, moet je strippen voor de aanwezigen.Hoezo publiek bezit? Blij dat dat op biton niet is, moet de solcie ook nog mensen op hun looks gaan selecteren!Ennuh... gelukkig wel idd. Dus tot vanavond :)

colorfulfantasy said...

:D

kastrulka said...

[i]Helaas voor de aanwezigen van de ledenvergadering waar ze geïnstalleerd worden, en niet bij de receptie..[/i]Mijn god, wat een bizarre gewoonte. Lijkt me overigens wel logisch om het bij de ledenvergadering te doen, straks komt per ongeluk één of andere hoge pief van de uni per ongeluk het bestuur feliciteren, loopt het bestuur net in hun blote reet door de receptiezaal heen te dartelen: "dus hier gaat onze subsidie heen......"

pilfryhfeiaer said...

He Blik, je moet < haakjes gebruiken ipv [. Tip!

dodie333 said...

Dat had ik ook door nadat ik het bericht geplaatst had, alleen kwam ik er toen achter dat ik hem niet echt meer kon bewerken... :( Alleen verwijderen...