Saturday, August 18, 2007


Afgelo...


Afgelopen zondag eindelijk weer een rustige dag gehad. Voor het avondeten alleen maar uit bed geweest om naar de wc te gaan en om te douchen. Na het eten nog even tijd gevonden om naar Houten te gaan en Eelko weer eens op te zoeken. iejoorpooh meegenomen. Ze had zich gelukkig wel vermaakt.
Verder eindelijk mijn overdracht uitgekregen en aan mijn boekhouding begonnen. Het is nog even een beetje inkomen, maar het is volgens mij goed te doen.
Nu eerst even koffie zetten, en dan een BV, dus ik hou weer even op met typen.

2 comments:

akiisama said...

dus ik hou weer even op met typenHé psst... slik je nu ook al je d's in?En lang leve de NS met dat ritje naar Houten... Hoe lang duurde dat ook alweer? ;)Kus

trnnsaegdnrueity said...

Over dat eerste, dat heet spreektaal. Over dat tweede... ik denk een klein uurtje, ipv een klein half uurtje :S