Sunday, August 19, 2007


De BV duu...


De BV duurde nog geen 4 uur, en mensen vinden het al lang... Ik snap het niet, zal wel aan mij liggen. Na de BV nog even O.L.K.A.D.E.K.K. geholpen in de keuken, en toen richting huis gegaan. Niksmis met slapen.Vandaag moest ik weer vroeg op.Om 10 uur ben ik in Houten naar de88e verjaardag van mijn opa geweest. Ik kon helaas niet al te lang blijven, want om 12 uur had ik nog een nabespreking van mijn 2e-jaars researchproject. Een 7,5 binnengesleept. Nu nog even kletsen met mensen van Proton en dan naar de verjaardag van de vader van iejoorpooh (ik noem je een beetje erg vaak geloof ik). Hoe dat allemaal gaat zijn, vertel ik later wel weer.

4 comments:

hometownpariah said...

4 uur? oh, dan heb ik maar 1 uur gemist. was't boeiend?

crystalcow said...

Vlark, jij is lief :D

ladyfloral said...

ik noem je een beetje erg vaak geloof ikIs nie erg hoor. doe ik ook (K)Ik zou het vervelend vinden als ik nergens voorkwam :0

1e0quidnnmis63 said...

Wat heb ik gedaan dan?