Tuesday, August 28, 2007


Die verjaardag...


Die verjaardag was hartstikke gezellig. Ik kan wel een heel verhaal hierover gaan typen, maar dat is al voor me gedaan, http://www.livejournal.com/users/iejoorpooh/26120.html. Na afloop nog even langs geweest bij biton, waar ik onder andere met Nali heb gesproken. We hebben het vooral gehad over vriendjes/vriendinnetjes. Zij helemaal jalours: "Jullie zijn nog helemaal verliefd, ik ben echt zo jalours!" ;)Gister ben ik nog met mijn bestuur en aanhang naar de Koh Wah geweest. Dit is een restaurant op de nachtegaalstraat. Het werkt ongeveer zo: Eerst krijg je een voorgerecht (tomatensoep of pikante gelei-achtige soep) gevolgd door mini-loempia's, sate of iets van vis. Vervolgens kan je een bord pakken, daarop leg je de ingrediƫnten voor je hoofdgerecht (keuze uit groenten: broccoli, worteltjes, paprika, prei, ui...., keuze uit vlees/vis: garnalen, inktvis, kip, varkensvlees..., en nog veel meer). Dit breng je naar de keuken waar het voor je neus wordt gewokt in een saus naar keuze. Dit doe je dan vijf keer, en dan kijkt een deel van je mede-bestuurders/aanhang je vreemd aan omdat ze zelf maar twee of drie keer lopen :s En dan zeggen mijn ouders dat ik niet zoveel eet :p

3 comments:

newyorkisafriendlytown5756 said...

Jaloers is met oe :PEn Koh Wah is cool.

xmyexflstoryi said...

Je bent me voor. Met beide opmerkingen :)

xhungryeyesx said...

op de basisschool riepen ze dan altijd: "derdest knijps" of iets in die trant. en dan moest je degene die het als eerste had gezegd knijpen.ik snapte er nooit wat van.